divendres, 23 de març del 2012

FEIM PENELLS A L'ESCOLA PER SEBRE D'ON VE EL VENT

Aquestos dies hem estat fent penells a l'escola i aprenent els noms dels vents.
Aquí teniu alguns penells que hem fet els alumnes de 4tB


Els
penells són aparells que s'orienten amb el vent ;aixi s'indica la seva direcció. Els penells no tenen que pesar molt perquè sino no giren. Han de tenir la qua més grossa que la punta i han d'estar equilibrats. Poden estar fets de: palletes, fusta, canya, rodes de bicicleta, ...
Sabeu els noms dels vents? També hem fet roses dels vents pels penells, unes gegants pels passadissos i per sebre com està orientada l'escola. Aquí teniu una rosa dels vents típica de tot el mon, que hem fet els alumnes de 4tB i surten els noms dels vents.
ADEU!!!

9 comentaris:

iratxe ha dit...

Hola soc na Iratxe una nina del grup editor,m´agradat molt treballar amb el meu grup.Seguirem posant comentaris.
ADEUUUUUUU!!!!!!!!!!!!

Paula lopez ha dit...

Hola a tots!!!Soc na Paula, una nina
del grup editor, pens que a tots els
que fan noticies al grup edittor els
a agradat tant om a jo fer la noticia
dels penells.Va ser molt divertit!!!
Adeu a tots!!!

lina ha dit...

Hola a tots!Soc na Lina , una nina
del grup editor,es molt divertit fer la noticia ,pero el mes interesant va ser fer els penells crec que es una bona idea prova-ho es molt facil i divertit!!!

Elena ha dit...

Holaaaa som n'Elena, la noticia esta molt be.Eu fet molt bon treball.
ADEUUUUUU!!!

TIC ha dit...

Hola, som na Nuria des de s'aeroport de Barcelona; teniu rao, bona feina! Aviat haurem de fer nous grups on vosaltres sereu els "caps" dels grups editors. Ens veim a s'escola, vaig cap a s'avio.

Rebeca ha dit...

Hola a tothom!!!!!!.M'ha agradat molt fer aquesta noticia.Nuria, es
veritat que ens separaras el grup?,perque nosaltres ja teniem nom.Un ''peto'' per a tots.
Rebeca dels anfosos!!!!!!I
ADEUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

Natalia ha dit...

Hola soc na Natalia m'ha agradat molt fer el meu penell i em corgats els altre penells i el meu i en de na Iratxe san romputs pero gueno no passa res se arreglen i llasta adeu una abrasada

VICENT ha dit...

Hola soc en VICENT.
Avui e fet el meu penell,es molt divertit i costa una mica,pero val la pena.Joan vull fer mes manualitats aixi entretenen molt.
ADEU!!!!!

Joan Sans ha dit...

Hola a tohom, m'agrada saber que ho heu passat bé fent els penells...hem de donar les gràcies a tots els pares que ens han ajudat i així hem après idèies diferents de com fer-ho.
Veig que els del pati resisteixen bastant i funcionen molt bé...però avui de nit ha plogut, haurem de veure com estan els que tenien cartró.
Natalia, estic content que escriguis al bloc ho fas molt bé...has de revisar un poc el text abans de publicar-lo.
Vicent, ja era hora, ha veure si ens ensenyes aquest penell, però ja saps que fa temps que l'haviem de tenir fet...
Adeu i salud a tots!!!